Theres, Ordförande

Hej! Jag heter Theres och är ordförande i USEK. Jag är ganska ny som ordförande men har innan det varit med i USEK i ett år. 
Jag har tidigare skött Tainy, Koftan (privathäst) och Sunlight. Dock har jag inte tiden för det nu tyvärr. Tävlade mycket på Sunlight tidigare från det att hon kom till ridskolan tills förra hösten då jag blev alldeles för stor för henne. Men hon är såklart fortfarande min favorit! 
Just nu rider jag dressyr på onsdagar 17-18 för Karin, då rider jag nästan alltid Gilbert som jag även har tävlat lite dressyr på. Jag hoppar också på fredagar 18-19.30 för Bebbe. Jag hoppar just nu Rezcka som jag har tävlat lite på senaste året. Jag är i stallet på tisdagar, onsdagar och fredagar! Om ni undrar något är det bara att komma fram och fråga mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0